Při objednávce nad 2800 Kč je poštovné ZDARMA

Odběrní místo v Praze

Zákaznická podpora:
info@andilkove.cz

rozšířené
hledání

Kategorie

Novinky

12.09.2017
Velký výprodej dětského oblečení!
LIkvidace skladových zásob: ulovte u nás výbavu do školky a školy za pakatel!

28.07.2017
29.7.-6.8.2017 dovolená
Objednávky došlé v tomto termínu vyřídíme 7.8. Děkujeme za pochopení.

Novinky na e-mail

Výrobci

Časté dotazy

Jak objednávat?

Vybrané zboží si vložte do košíku. V košíku klikněte na tlačítko Objednat, vyberte způsob dopravy a platby, vyplňte dodací a další údaje a dokončete objednávku. Objednávka je úspěšně odeslána, jakmile se Vám na obrazovce vypíše její číslo a potvrzení objednávky. Máte-li pochybnosti o tom, zda objednání proběhlo úspěšně, kontaktujte nás e-mailem nebo telefonicky.

Je ve vašem e-shopu nutná registrace?

V našem e-shopu můžete nakupovat bez registrace. Pokud se ale stanete naším stálým zákazníkem (v což doufáme), doporučujeme Vám velmi jednoduchou registraci provést. Samotnou registrací se nezavazujete k žádnému úkonu, ani Vás nebudeme obtěžovat žádnými nevyžádanými e-maily či spamy. Veškeré informace o zákaznících jsou uchovány v souladu se zákonem o ochraně osobních dat.

Každý registrovaný zákazník pak může využívat tyto služby:

Vyplněný formulář - formulář vyplníte pouze jednou a to při přihlášení, pro další objednávky jsou vaše údaje vždy doplněny automaticky.

 

 

Zákaznický košík - veškeré zboží vložené do košíku je v něm uloženo, dokud se neodstraní z košíku, nebo nedokončí nákup. Můžete tedy nákup přerušit a poté se k němu znovu vrátit, aniž byste museli již jednou vybrané zboží znovu vkládat do košíku.

 

 

Historie objednávek - můžete sledovat průběh vyřízení aktuální objednávky, ale zobrazí se Vám i veškeré objednávky, dosud provedené v našem obchodě.

 

 

Jak správně vybrat dětské velikosti oblečení a obuvi?

Při výběru dětských velikostí se řiďte tabulkou velikostí. Pro lepší výběr u většiny zboží ještě uvádíme konkrétní rozměry – aby oblečení dokonale sedělo, doporučujeme ještě před objednáním dítko přeměřit.

Telefonické dotazy na sortiment

Pokud na Vaši otázku neodpovíme na našich stránkách, rádi Vám poradíme a pomůžeme s výběrem zboží telefonicky. Pokud je rozhovor na delší dobu nebo pracovník, který ví o daném sortimentu nejvíce není k dispozici, smluvíme si telefonát na jinou hodinu a vyčleníme si na Váš dotaz dostatek času.

Co přesně znamená údaj "dostupnost" u výrobku?

Představuje maximální čas, za který jsme schopni zboží vystavit, zabalit a poslat. Potom už záleží na České poště, jak dlouho k vám balík poputuje. Pokud zboží potřebujete odeslat ve lhůtě kratší, než je uvedena v kolonce dostupnost, kontaktujte nás prosím e-mailem nebo telefonicky. Pokud si objednáte více zboží s různou dostupností, zboží Vám zašleme najednou, až bude vše připraveno.

Jak budu informován o odeslání zboží?

V den odeslání objednávky obdržíte e-mail s informací, že Vaše objednávka byla odeslána. Pokud jste zvolili osobní odběr, v momentě, kdy bude zboží připraveno k vyzvednutí, Vás budeme rovněž informovat e-mailem.

Dostupnost zboží: Skladem. Máte produkt skutečně skladem?

Náš web je provázán se skladovým systémem, tudíž i skladová dostupnost je aktuální. Zboží, které máme skladem, Vám odešleme, příp. připravíme k vyzvednutí, do 2 pracovních dnů od objednání.

Jsou ceny v e-shopu již konečné?

Ano, veškeré ceny nabízené v našem e-shopu zahrnují i DPH a jsou konečné.

Je možné zakoupené zboží vrátit?

Každý zákazník má právo na vrácení zboží do 14-ti dnů bez udání důvodu. Pokud tedy doručené zboží nesplnilo vaše očekávání, rozmysleli jste si nákup nebo nesedí velikost, můžete je bez udání důvodu vrátit. Takové zboží musí být ale nepoužité a v původním obalu. Ke zboží přiložte kopii daňového dokladu. Zákazník je povinen uhradit cenu za dopravu. Podrobné informace naleznete v sekci Všeobecné obchodní podmínky.

Je možné zakoupené zboží reklamovat?

Pokud není stanoveno jinak, je standardní záruční doba 24 měsíců. Začátek záruční doby je den převzetí věci kupujícím. Zjistí-li kupující při převzetí zboží vady, musí tyto skutečnosti sdělit vždy písemně (elektronickou poštou), bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 3 dnů od převzetí zboží prodávajícímu. V závislosti na druhu vad a na povaze zboží, v souladu s právními předpisy platnými v ČR, bude oprávněná reklamace řešena opravou, výměnou zboží, slevou z kupní ceny či vrácením zaplacené kupní ceny.

Záruka se nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním.

Je možné zakoupené zboží vyměnit?

Zvolili jste nevhodnou velikost, ale od zakoupení zboží již uplynula lhůta 14 dní, kdy je možno zboží vrátit bez udání důvodu. Pokud je zboží nepoužité a v původním obalu, rádi vám ho vyměníme za vámi vybraný výrobek nebo výrobky i po této lhůtě. Zašlete zboží na naši adresu /ne na dobírku/, přiložte kopii faktury a uveďte, za jaké zboží chcete vyměnit. Budeme vám účtovat pouze dopravu a případný rozdíl cen. Výměnu prosím předem konzultujte telefonicky nebo e-mailem.

Mám zájem o spolupráci. Jakým způsobem vás mám kontaktovat?

Jste-li výrobcem či dovozcem zboží, které odpovídá našemu sortimentu, rádi zvážíme zařazení Vašeho zboží do naší nabídky. Kontaktujte nás prosím e-mailem nebo telefonicky.


DomůDomů